Brukervilkår

Du kan kjøpe mange produkter i én ordre - du betaler er alltid et frakt og ekspedisjonsgebyr per trykt artikkel, 89.00 kroner inkl. mva.

1. Leveringstid
Normal leveringstid er 14 arbeidsdager fra den dag betalingen er mottatt. Du kan selv velge ekspresslevering (7 arbeidsdager). Større bestillinger sendes til ditt nærmeste postkontor. Du mottar deretter en hentelapp (som kan legge til en dag på leveransetiden).

2. Bekreftelse
Når vi mottar din bestilling vil vi sende deg en bekreftelse på e-post med informasjon om bestillingen. Behold bekreftelsen på kontakt med Kundeservice.

3. Betalingsalternativer

  • Når du har valgt de produktene du ønsker, kan du velge å gå videre til betaling. Du vil bli knyttet over til Dibs sikker betaling server.
  • Velg kredittkort type, oppgi kortnummer, utløpsdato og CVC2/CVV2-kod (et tresifret tall på baksiden av kortet. For Amex, fire sifre på forsiden).
  • Nå foretas en kontroll av at dataene er korrekte, og at det er penger på kontoen.
  • Penger blir trukket fra kontoen din.
  • PrintonDirect har nå blitt enige om å levere de bestilte produktene til deg.
  • Her kan du lese mer om hvordan Dibs verk: http://www.dibs.se/teknik/

4. Frakt og administrasjon
Kostnaden for frakt og administrasjon er 89.00 kroner inkl. mva per trykt artikkel. Varene er sendt direkte hjem. Store bestillinger kan eventuelt hentes på ditt nærmeste postkontor.

5. Transport
Hvis varene er skadet eller tapt i transporten er PrintonDirect ansvarlig for betaling. Men, du må varsle våre Kundeservice innen 14 dager. Hvis varene er skadet eller tapt når du returnere den, er du ansvarlig for betaling.



6. Klager
Vi garanterer at de varene du har bestilt er fri for feil ved levering. Hvis du mottar en defekt eller feil levert vare, kan du kontakte Kundeservice så snart som mulig, men senest innen 14 dager. De mis-leverte varene må være ubrukt og uskadet tilstand i original emballasje. Fyll ut årsaken til returen i en skade eller feilrapport!
NB Før du returnerer den defekte / feil levert vare, må du kontakte Kundeservice .
Ansvar for feil i bestilte varer er begrenset til det som nå er angitt. Vær oppmerksom på at trykkfeil som har blitt oppdaget på en forhåndsvisning ikke kan kreves. Dette gjelder for alle trykte produkter.

7. Tilbakekjøp
Tilbakekjøp kan kun bli refundert til kredittkortet som ble brukt ved bestilling. Betaling til annet kredittkort er ikke mulig. Dette er for å beskytte deg som kunde.

8. Sikkerhet
Ved betaling, er SSL (Secure Socket Layer) brukt. Det er en protokoll for sikker overføring av data over Internett (eller andre nettverk).