Høy kvalitet - Lave priser

PrintonDirect har siden 2004 levert visittkort og andre trykte produkter til over 60.000 fornøyde kunder over hele Europa. De fleste av våre kunder kommer tilbake og vi jobber kontinuerlig for å forbedre kundens opplevelse. Og kundetilfredshet står sentralt i vår misjon. PrintonDirect.no forenkler prosessen med å kjøpe fra bestilling til levering - og til en pris som ligger langt under det tradisjonelle köpkanalerna. Når vi legger til kundeverdi til høy kvalitet og verdens beste kundeservice, ser vi at våre kunder kommer tilbake gang etter gang.

Vi er forpliktet til alle kunder å være fornøyd. Med fornøyde kunder øke salget og vi kan fortsette å senke prisene våre og øke kundetilfredsheten. Vi tilbyr derfor en kvalitetsgaranti som betyr at du kan returnere varene for full refusjon. For å benytte seg av garantien, krever vi at du tar kontakt med Kundeservice innen 14 dager etter mottak av ordre. Merk at Kvalitetsgaranti ikke er gyldig når:

  • Det er feil i design som er opprettet av kunden.
  • Feilstavede ord, setningsstruktur eller andre feil skapt av kunden.
  • Dårlig kvalitet eller oppløsning av bilderne som kunden har skapt.
  • Andre feil på grunn av kunden.

For andre feil, vil vi returnere pengene utenom frakt og håndteringskostnader.

Ansvar for godkjenning av design ligger hos kunden. Fordelen med denne metode er at vi kan holde lave priser og bestillingsprosessen er mer effektiv.

Klager

Vi garanterer at de varene du har bestilt er fri for feil ved levering. Hvis du mottar en defekt eller feil levert vare, må du kontakte Kundeservice så snart som mulig, men senest innen 14 dager etter mottak av forsendelsen. Etter at klagen er godkjent, må du sende tilbake varen i den stand den ble mottatt etterfulgt av en skade eller feil rapportering og vi returnere pengene minus frakt og håndteringskostnader pluss porto kostnader for retur. De mis-leverte varene må være ubrukt og uskadet tilstand i original emballasje. Fyll ut årsaken til returen!

Ansvar for feil i bestilte produkter er begrenset til det som nå er angitt. Vær oppmerksom på at trykkfeil som har blitt oppdaget på en forhåndsvisning er kundens ansvar. Dette gjelder for alle trykte produkter.