Tendencies

Hva kan være viktigere enn et merke som kommuniserer det selskapet står for. Alt forbundet med firmanavnet definerer merkevaren. Selv om du ikke har ambisjoner om å bli Coca Cola eller Apple, er det viktig å bygge merkeidentiteten. Merket formidles daglig på visittkort, flygeblad og andre trykksaker. Styrken til et merke er ikke bare viktig før du kjøper beslutninger, men også i miljø- og samfunnsdebatten.

Hvordan bygge et merke fra bunnen av?

Brainstorming. Identifiser alle parametere som må inkluderes. Start fra deg selv. Hva krever det for deg å kjøpe et bestemt produkt eller gå til en restaurant? Året er 2020. Medieområdet er begrenset. Hvis du bygger et merke som er for bredt, drukner det i luften. Bør merket bare være synlig på visittkort, korrespondansekort, reklamekort, etc., eller også på bygninger, digitale medier, kjøretøy og klær?

Begynn med det viktigste - navnet. Fortsett idéprosessen med et ordentlig online søk etter inspirasjon. Se på hvordan andre bygde logoen sin og hvordan den kommuniseres. Består merket av en tekstlogo? Bør tekst og bilde kombineres? Skrifter, bilder, farger, størrelser. Listen er lang. Ta frem en notisblokk, en skarp blyant og tegne alternativene. Benytt anledningen til å bla gjennom alle visittkortmaler og brevhodemaler for mer inspirasjon. Det skader ikke å se på hvordan andre har designet merkevaren sin.

Test ideer

Og helst til potensielle kunder. Til slutt ser du ikke skogen for alle trærne. Plutselig er det flere gode alternativer, og det er vanskelig å vite hvilken som fortsetter. La noen visittkort og korrespondansekort skrives ut med forskjellige designalternativer og sett dem foran kundene. Erstatt raskt hvis mottakeren skriker eller viser stresssymptomer.

Forarbeidene er viktige før du begynner å lage. Test igjen og igjen før du bestemmer deg for det optimale merket. Det som vil representere selskapet og sees på alle trykksaker og profilklær. Hver mottaker av et visittkort blir en potensiell kunde eller kontakt. Å bygge et sterkt merke gjøres ikke over natten - desto viktigere er det å gjøre helt fra starten.

Få inspirasjon fra konkurrenter

Kan være lett eller vanskelig. Hvis bedriften din er en restaurant, er det enklere. Besøk femti av favorittene dine og lån designen som skaper følelser. Sjekk ut menyer, visittkort, skrivesaker, konvolutter og alt som kan fås. Hvordan blir logoen eksponert på de ansattes klær? På bilene og over inngangen? Kontakt samme designbyrå som din favorittkonkurrent hvis budsjettet tillater det. Det enklere og billigere alternativet er å søke inspirasjon fra malene våre og lage et blikk selv ved hjelp av PODs designverktøy.

font

Eller font, er en viktig del av merkevaren og en vitenskap i seg selv. Når du har valgt en font som passer i merkeidentiteten, lagres den under Mine sider og blir enkelt hentet når du bestiller visittkort, flygeblad og andre trykksaker.

Endelig

Ikke kompliser livet. Hold design og merkevare enkelt. Ikke skriv begrepene i stein. Hvis du merker at resultatet av designprosessen er feil, bytter du spor. Riktig merke vil fremkalle følelser og skape stolthet. Merkene som har overlevd i flere tiår er ofte de som er ukompliserte og tydelige.


Bestill nå
???inspiration_post_8_alttag???

???inspiration_post_7_alttag???

Med enkle designtips er det enkelt å bestille visittkort som skiller seg fra mengden. Minimalist er stikkordet. I tider med lukkede samfunn og uro preger enkelhet livsstilen vår. Fra det vi kjøper, hvor vi reiser til det vi gjør.

Den grafiske verden blir asketisk, og det gjenspeiles i visittkortene som er bestilt. Hold på trenden og spar på eksklusiv design og kompliserte skrifter. Enkelhet er ikke det motsatte av stilig og trendy - Tvert imot!

Men hvorfor velge et visittkort med et minimalistisk utseende? Hver type design formidler en melding. Visittkortene må representere selskapets identitet og bli en del av merkevaren. Et enkelt, rent kort kommuniserer orden og orden. Mottakeren får inntrykk av at det ligger en tanke bak designet og at avsenderen vet hva han / hun gjør.

Snakk om hva som må sies. Intet mer, intet mindre. Kundene forventer dermed et komplikasjonsfritt og direkte forhold.

En enkel design reduserer risikoen for å male inn i et hjørne, som åpner dører for bredere og mer konstruktive samarbeid.

Hvordan graner du opp et enkelt visittkort?

Minimalistisk design begrenser seg ikke til svart og hvitt med Arial som font, selv om underverker kan oppnås med lite.

Eksperimenter med farger

Ok, kjør sort / hvitt hvis det stemmer. Men ikke vær redd for å prøve lilla og oransje. Eller rosa og grå. Det er ingen rett eller galt. Når du har satt sammen riktig visittkortdesign, føles det som regel. Presentere resultatene for omgivelsene dine. Hvis designen vekker følelser, er du på rett vei.

Finn skrifttypen som passer

Fonter er en vitenskap. Og en kunst. Valg av skrifter sier mer enn 1000 ord. Vi har prøvd å tilfredsstille enhver smak, og du vil ikke finne den rette, si. For det meste kan vi presentere skriften du leter etter.

Valget er viktig for å følge temaet. Og hvis bokstaver er inkludert i logoen, må teksten på visittkortet tilpasses. I blandingen av designkomponenter er ingenting hellig, men en fingertuppfølelse kan være nødvendig for å opprettholde det minimalistiske utseendet.

Det rette alternativet for å nå hele veien

Hvis du vil formidle kvalitet innenfor rammen av enkelhet, har laminerte visittkort rett. Laminat kan legges på en eller to sider og kommer i matt eller blank. Avrundede hjørner er en kantlinje for minimalisme, men prøv. Visittkortene vil alltid skille seg ut sammenlignet med konkurransen.

Begynner du å bli klar til å teste? Velg en tom mal hvis ideene allerede eksisterer, eller start fra en visittkortmal og tilpasse som du vil.


Bestill nå

Partiplanlegging handler om å finne noe annet. Noe som alle inviterte kan vise til flere år senere. Hva med et Heavy Metal-Marshmallow-parti? Begynn med å bake en stor kake. Fordel marshmallows på toppen og pynt som små trommesett. Avslutt med å legge to pinnebrød på toppen.

Det hele starter med invitasjonskortene. Eller rettere sagt listen over alle de tiltenkte gjestene. Og med mange tungmetallvifter kan ingenting gå galt. Hvis invitasjonene sendes online, er det på høy tid å begynne å samle e-postadresser. Det må være tydelig at temaet er rock. Last opp bilder av Uriah Heep og legg til noen rader fra Very eavy 'very umble ..

Husk å kombinere farger og skrifter som fører sinnet til hodebang. Begynn med en mal for invitasjonskortet hvis du føler deg usikker og tilpasser deg dine ønsker.

Forsikre deg om at ingen går glipp av marshmallows. Det er viktig å ha magen full før Jack Daniels og scenen deler seg.

Innredningen for et vellykket heavy metal-parti er A og O. Jo mer elektriske gitarer og plakater på Iron Maiden, Black Sabbath og Judas Priest, jo bedre. Ikke glem å fortelle DJen hva som gjelder. Culture Beat og Black Box fungerer ikke på en fest med hardrock-tema.

Et tips er å finne et fargetema (les svart) som følger av invitasjonene til alle marshmallows. Når gjestene ser svarte marshalls, svarte ballonger og Gene Simmons på døren, vet de at de har kommet riktig.

Photobooth er blitt en åpenbar del av alle parter med ambisjoner. Og perfekt for deg som glemte hattene, shortsen og seler hjemme, men føler deg som Angus Young. Prikken over i’en er svarte konfettier og lakrisbåter overalt. Og svarte marshmallows selvfølgelig.

Are you ready Steve? - "Uh huh" - Andy? - "Yeah" - Mick? - " Okay" Alright fellas, let's gooooooo!


Bestill nå
???inspiration_post_6_alttag???

???inspiration_post_4_alttag???

Hvis det regner på bryllupsdagen, betyr det flaks for brudeparet. I andre deler av verden stamper du på glass, kaster buketten eller begraver en flaske whisky. Bryllup er planlegging, lykke og magi. Alle brudepar strever etter et unikt bryllup og et langt lykkelig giftermål etterpå. Det unike bryllupet betyr forskjellige ting i forskjellige kulturer, religioner og land. Det blir ekstra komplisert å planlegge den perfekte dagen for bryllup over kulturelle grenser.

Er det mulig å påvirke turen og skjebnen før bryllupsdagen?

Absolutt. Hvis du ikke har en intern astrolog, er det en app. Bare skriv inn alle livets datoer, og en anbefalt dag for ekteskap dukker opp. Selv om datoen ikke samsvarer med lykketallene dine, kan du gifte deg når klokken slår halvt, noe som uunngåelig fører til glede i ekteskapet.

Fyll bryllupsinvitasjonen med lykketall og last opp ikoner som betyr flaks. Hvis noe har gitt deg flaks, blir det automatisk et tursymbol. Et invitasjonskort med det onde øyet skremmer vekk vibber og sjalusi. Legg til symbolet på livets tre, og flere gjester vil kjenne det igjen. Og hvorfor ikke et bilde av stedet der du møttes? Møtte du i køen for softis-kiosken - Legg en softis til bryllupsinvitasjonen.

Hva tjener alle parter før festen?

Del lykken og kjærligheten på halen sex eller brudedusj. Den første lyttemottakelsen fant sted på Holland fra 1700-tallet. I Sparta ble tradisjonen for halsex satt i gang for å gi brudgommen en lykkelig fremtid. I den muslimske verden samler du familien gjennom "dholki" hvor du synger, danser og spiller musikk. I India er det "sangeet" krydret med "mehndi" der brudgommen og hennes kvinnelige venner er malt med henna. Varianter fra forskjellige land kan tjene som inspirasjon uansett hvor du gifter deg.

Legg inspirasjon til bryllupsinvitasjonen.

Ritualer som gir flaks

Ordet ritual fører sinnet til sekter og stammer som virker skjult. Men et ritual kan også være når brudeparet drikker fra det samme glasset vin under den jødiske eller ortodokse seremonien. Eller det buddhistiske paret som drikker skyld i "san-san kudo". Hvis du er gift i Polynesia, kan du forvente å bruke en "tei fa fa" - en spesiell kilt for brudepar. Velg et ritual som passer omgivelsene og som alle bryllupsgjester vil huske.

Blomster gir flaks

I Kina kan de broderes med bryllupskostymet, og i Korea blir blomstene en viktig del av bordinnstillingen. Blomster fra frukttrær er symboler på befruktning i Kina, India, Iran og i mange europeiske land. Velg riktige blomster med riktig farge. Rødt representerer flaks og rikdom og driver bort onde ånder. Blått er trofasthet og lojalitet. Det er ikke tilfeldig at Jomfru Maria ofte gjenspeiles i blå plagg. Velg et bryllupsinvitasjonskort med blomstermotiver.


Bestill nå

Lagre datokortet (eller Lagre datoen) er et relativt nytt fenomen. Det moderne livet betyr at kampen om et sted i kalenderen er tøffere og det stilles høyere krav til planlegging. Er det virkelig nødvendig å lagre datokortet? POD gir deg svarene.

1. Bryllupet finner sted et stykke unna

Hva er litt borte? Det kommer an på hvem du spør. Men bryllup som involverer reise og overnatting på hotell krever planlegging. Gi gjestene informasjon i god tid, gjerne med alternativer for overnatting i forskjellige prisklasser og forslag til reiseruter.

2. Mer margin for bryllupsinvitasjonen

Når lagre dato-kortene blir sendt, får du litt pusterom. Forsøk imidlertid å sende bryllupsinvitasjonen minst seks uker før bryllupet. Det gir gjestene tid til OSA og de får alle detaljer foran den store dagen.

3. På tide å få alle e-postadressene.

Hadde du tenkt å sende bryllupsinvitasjonen din online? I så fall trenger du e-posten til de inviterte. En kjedelig oppgave, men når du er ferdig kan du bruke tid på den morsomme planleggingen.

Fordelen med å sende på nettet er at det er miljøvennlig, billig og det er lettere å holde oversikt over alle OSA, spesielle forespørsler og forespørsler.

4. Test et design. Eller mer.

Hvis du ikke har bestemt deg for utformingen av bryllupsinvitasjonen, er det et bra sted å teste med lagring av datokortene.

5. Og så var det kalenderen ...

Vi understreker det viktige igjen - Sørg for at gjestene ikke får en unnskyldning for å si nei. Gå inn med bryllupet i kalenderen deres. Spesielt viktig hvis bryllupet finner sted på en annen ferie eller deler av året når bryllup er vanlig.

6. Skill agnet fra hveten

Med lagre datokortet, med navnene på de inviterte, er det ingen tvil om den nye forlovede, datoen eller barna kan komme.

7. Sett forventningene

Utformingen av lagre datokortet stiller forventningene til bryllupet. Et enkelt kort med et uformelt bilde setter en forventningstype, mens et mer formelt språkvalg og papirtype betyr noe annet. (Hvis du velger å skrive ut kortene).

8. Den perfekte unnskyldningen for å vise forlovelsesbildene

Og hvis du ikke tok noen bilder? Finn en romantisk bakgrunn og ta noen nye bilder. Last opp for å lagre datokortene og se alle. Eller send et design til vennene dine og et mer diskret til de eldre gjestene.

9. Fortell verden at dere har funnet hverandre

Lagre datokortet bekrefter det mange mistenkte. Gjør det offentlig!

10. Etterpå

Å sende online betyr at alle e-postadressene er igjen. Send morsomme bryllupsbilder etter festen. Selv til de som ikke kunne komme (selv om du sendte lagre datoen på en veldig god tid).


Bestill nå
???inspiration_post_3_alttag???

???inspiration_post_2_alttag???

INSPIRASJON - En åndelig myndighet sier ordbøkene. Vi sier en snarvei til å designe det perfekte invitasjonskortet til barnefesten. Nøkkelen til suksess er å finne riktig parti. Hvis du er foreldre til barnet, har det aldri vært lettere å komme til den perfekte barnefesten. Invitasjonskort fikser POD. Din utfordring er å finne et passende tema. Alle barn - gutter uansett - liker plassen. Stjerner, stjerneskip, galakser og astronauter er sikre kort. Stek en kake med stjernelys og en romrakett på toppen. Legg litt vokspapir mellom stearinlysene og kaken, og la ikke barna spise opp plassguttene.

Hvis plass blir tema - himmelen er grensen. Trekk gardinene og slå på projektoren. La barna fordype seg i stjernenes verden og benytt anledningen til å lære noen stjernebilder. Forklar hvorfor solen eksisterer og hva en måneformørkelse er.

Forbered deg nøye. Begynn med å fortelle oss om professor Astrokatts romraketter. Astro cat tar deg med på raketteventyr hvor du møter bananfluer og lærer romfarts historie. Alle inviterte vil gjenta Houston, vi har et problem i flere dager. Fortsett med romleker og rakettgodis servert på romplater med matchende krus. Avslutt med quiz om dagens tema og professor Astrokatt sin bok. Det vil være en barnefest å huske og gjøre andre foreldre sjalu.

MILJØPAPIRER FOR BARNEINVITASJONER

Se på forslag fra våre designere og begynn med en mal. Velg et papir som passer anledningen. Alle papirene våre er merket med Svanen og FSC-sertifisert. Husk å fortelle barna om miljøpapirer og hvor viktige trærne våre er. Forklar på en lett forståelig måte hvordan skog påvirker drivhuseffekten og hva som skjer med dyrene når de blir kvitt hjemmene sine. PODs kvistpapir er vårt mest naturlige papir laget av resirkulert papir, bark og kvist. Perfekt til invitasjonskort til barnefesten og er bra for miljøet vårt. Velg en konvolutt av samme materiale.


Bestill nå

Fyller du jevnt?

Noen synes det er morsomt å feire 70, andre slutter å telle etter 40. Men 30-årsjubileet bør feires!

Enten du vil holde på de ville 20-årene eller ta steget fullt ut i voksenverdenen, er feststemaet noe for deg.

POD gir deg tips til bursdagsinvitasjonen.

Vil du invitere alle eller noen?

Er stuen og hagen nok? Hva skjer hvis det regner? Er det bedre å ansette en lokal? Stedet går hånd i hånd med partiets ambisjoner. Hundreårsjubileet for århundret eller en mer intim hendelse? Den virkelig vanskelige starter med gjestelisten. Når du har begynt å skrive ned alle navnene, er det vanskelig å stoppe.

Bestem et tema.

Du fyller bare 30 én gang. Ikke glem å spesifisere temaet på invitasjonskortet. Noen forslag:

Fra en periode

70 tallet. Brede bukser. Disco. Grønn unbuttoned skjorte. Ikke glem å fortelle DJen hva som gjelder.

Hvis Britney Spears ikke fungerer, må du glemme det 21. århundre og investere i Atomic Swing noen år tidligere. Nøkkelen til suksess er harmoni. Alle detaljene i bursdagsfesten skal samsvare med temaet.

En favorittfilm

Men ikke velg Chungking Express. Velg en film som alle kjenner. Pulp Fiction og The Matrix er vanligvis trygge kort. Saturday Night Fever kan ikke gå galt, og musikken kommer gratis.

Et sted

Kingston inspirerer det ene blikket, Jokkmokk til det andre. Cuba kan være den perfekte unnskyldningen for å spille Reggaeton hele natten. Platema-tema er et flott triks for å få et utløp for fantasien.

OK, dato, beliggenhet og tema er tydelig. Men er ikke poenget med å fylle ut alle gavene du kan ønske deg? Den beste gaven er en fest å huske, men noen tøffe pakker ville være morsomme:

- En virkelig luksuriøs pasningssak. Angi noen drømmedestinasjoner hvis ønskelisten går til partneren din.

- Ny fase i livet. Nye dufter. Benytt anledningen til å ønske deg en ekstra kostbar parfyme. Spray på før festen er over.

- På invitasjonen til bursdagen kan du diskret nevne noen interesser. Og at golfklubbene er gamle.

- Et maleri av en favorittartist. Plakater er for de under 30 år.

Det viktigste sist - Sørg for at alle kommer

Invitasjonen til bursdagen skal garantere at ingen vil nekte. Lagre datakortet fungerer også til bursdagsfest. Send ut i god tid mens folks agendaer er tomme. Send invitasjonskortet online eller på papir.

Online er optimalt for miljøet, men utskrift på miljøsertifisert papir er ikke langt etter. Tenk gjennom design, ordvalg og skrifter. Detaljene gjør invitasjonen.

Ikke glem å ta med

- Navnet på personen du inviterer

- Plassering, dag og tid

- Hva invitasjonen betyr

- Hvem inviterer

- Polstring

- OSA-detaljer (som er inkludert i online bursdaginvitasjonstjeneste)


Bestill nå
???inspiration_post_1_alttag???